Rizkya, Regita Raina and Rugeri Fadhilhalim, SE., MM (2022) Rancangan Strategi Humas Dalam Membentuk Branding Di Website Fakultas Vokasi Universitas Brawijaya Melalui Berita. Diploma thesis, Universitas Brawijaya.
Abstract
Tugas akhir ini bertujuan untuk menjelaskan mengenai rancangan yang dilakukan humas agar tercipta branding pada website Fakultas Vokasi Universitas Brawijaya dengan menggunakan berita. Teknik pengambilan data yang dilakukan oleh penulis adalah dengan observasi dan dokumentasi. Menurut observasi yang telah dilakukan oleh penulis, dalam pembuatan berita yang akan diunggah pada laman Fakultas Vokasi Universitas Brawijaya menggunakan teori yang dikemukakan oleh Terry, yaitu Planning (tahap perencanaan), Organizing (tahap pengorganisasian), Actuating (tahap pelaksanaan), Controling (tahap pengawasan) (POAC).
English Abstract
This final project aims to explain the design carried out by public relations in order to create branding on the website of the faculty of vocational studies, Brawijaya University using news. Data collection techniques carried out by the author is by observation and documentation. According to observations made by the author, in making news that will be uploaded on the website of the faculty of vocational studies Brawijaya University using the theory put forward by terry, namely Planning, Organizing, Actuating, Controlling (POAC).
Item Type: | Thesis (Diploma) |
---|---|
Identification Number: | 0522170058 |
Uncontrolled Keywords: | Humas, Branding, Website, Berita, Public Relations, Branding, Website, News. |
Divisions: | Program Vokasi > Keuangan dan Perbankan |
Depositing User: | soegeng sugeng |
Date Deposited: | 24 May 2023 06:31 |
Last Modified: | 24 May 2023 06:31 |
URI: | http://repository.ub.ac.id/id/eprint/200221 |
Text (DALAM MASA EMBARGO)
Regita Raina Rizkya.pdf Restricted to Registered users only until 31 December 2024. Download (2MB) |
Actions (login required)
View Item |